Tisztelt Ügyfeleink, Kedves Címzettek!
Járványügyi intézkedések:
A koronavírus terjedésének megakadályozása és a biztonságos üzemmenet biztosítása érdekében társaságunk folyamatosan figyeli a hatósági ajánlásokat, utasításokat, valamint munkánk során is megteszünk minden lehetséges óvintézkedést.
- Munkatársaink a megfelelő védőeszközökben végzik a munkát
- Kiszállítás, vagy árufelvétel alkalmával lakásba nem megyünk be, a termékeket a bejárati ajtóban adjuk, illetve vesszük át
- Lehetőség szerint teljesen kontakt mentes átadásra, átvételre törekszünk.
- Minden Feladóval/Címzettel előre egyeztetünk és az alábbi esetekben nem adjuk át, illetve nem vesszük fel a terméket:
- a Feladó/Címzett volt külföldön az elmúlt 14 napban
- a Feladó/Címzett alsó vagy felső légúti megbetegedésben szenved
- ahol az ügyfél nem tud magyarul és angol nyelven sem tudjuk tisztázni kérdéseinket
- a Feladó/Címzett hatósági karanténban van
Ezen átmeneti időszak szabályozásairól mind a Feladót, mind a Címzettet a kiértesítő e-mailben részletesen tájékoztatjuk. Kérem, hogy az abban foglaltakat figyelmesen olvassák el és legyenek partnereink abban, hogy a jelenlegi helyzetben a lehető legkisebb kockázattal végezhessünk munkánkat!
Köszönjük, a HDT csapata.
Ügyfélszolgálati telefonszámaink:
- (20) 395-4252
- (20) 257-2263
- (20) 557-4499